Rozmowa opublikowana w ramach podcastu „Po drugiej stronie książki” prowadzonego przez Ewę Popielarz – redaktorkę, korektorkę, szkoleniowa oraz twórczyni Akademii Korekty Tekstu.
Ewa, prowadząca, o tej rozmowie pisała tak:
W życiu nie ma przypadków. Byłam umówiona na nagranie podcastu o książce i jej roli w marketingu. Ale rano tego samego dnia miałam inną rozmowę – na tematy szkoleniowe, wydawnicze itp. W czasie tego porannego spotkania padło pytanie: „Ewa, po co ci książka drukowana, skoro możesz sprzedawać e-booki?”. Pomyślałam: „No właśnie, po co mi książka drukowana?”. To samo pytanie zadałam Kamili Kruk, z którą rozmawiałam chwilę później o wydawaniu książek eksperckich i osadzeniu ich w planie marketingowym własnej firmy.
Plan odcinka:
- Miejsce książki w modelu biznesowym
- „Program mentoringowy KSIĄŻKA EKSPERCKA” – kto może się zgłosić
- Czy każdy może napisać książkę ekspercką?
- AI w procesie wydawniczym
- SOCIAL MEDIA POWER – jak wykorzystywać media społecznościowe w różnych branżach
- Czy książka może być marketingowo skuteczniejsza niż social media?
- Co dają książki w kontekście budowania marki?
- Czy wydanie książki jest opłacalne dla autora?
- Cena książki – czy istnieje górna granica?
- Metody promocji książki
- Chcę wydać książkę – od czego zacząć?