Bez kategorii

Książka jako narzędzie marketingowe

Rozmowa opublikowana w ramach podcastu „Po drugiej stronie książki” prowadzonego przez Ewę Popielarz – redaktorkę, korektorkę, szkoleniowa oraz twórczyni Akademii Korekty Tekstu.

Ewa, prowadząca, o tej rozmowie pisała tak:

W życiu nie ma przypadków. Byłam umówiona na nagranie podcastu o książce i jej roli w marketingu. Ale rano tego samego dnia miałam inną rozmowę – na tematy szkoleniowe, wydawnicze itp. W czasie tego porannego spotkania padło pytanie: „Ewa, po co ci książka drukowana, skoro możesz sprzedawać e-booki?”. Pomyślałam: „No właśnie, po co mi książka drukowana?”. To samo pytanie zadałam Kamili Kruk, z którą rozmawiałam chwilę później o wydawaniu książek eksperckich i osadzeniu ich w planie marketingowym własnej firmy.

 

Plan odcinka:

  1. Miejsce książki w modelu biznesowym
  2. „Program mentoringowy KSIĄŻKA EKSPERCKA” – kto może się zgłosić
  3. Czy każdy może napisać książkę ekspercką?
  4. AI w procesie wydawniczym
  5. SOCIAL MEDIA POWER – jak wykorzystywać media społecznościowe w różnych branżach
  6. Czy książka może być marketingowo skuteczniejsza niż social media?
  7. Co dają książki w kontekście budowania marki?
  8. Czy wydanie książki jest opłacalne dla autora?
  9. Cena książki – czy istnieje górna granica?
  10. Metody promocji książki
  11. Chcę wydać książkę – od czego zacząć?
 
Miłego słuchania!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *